... a címkékkel kapcsolatban, és a válaszaink
Felosztható a csomag 2 névre (30 és 30 névjegy minden névre)?
-
sajnos nem lehetséges, az egész rendszer be van programozva, és mindig 1 csomagról szól, tehát 1 név = 60 db címke
Tudja rangsorolni a névjegyeket? És lehetséges, hogy legkésőbb holnapig elküldi nekem?
- nagyon szeretnénk postafordultával elküldeni az ügyfél névjegyeit, de mivel ezek személyre szabott termékek, nem lehetnek előre készleten, emellett a matricákat professzionális nyomdákban nyomtatják, a feldolgozás több munkanapot vesz igénybe. Az összes megrendelést folyamatosan feldolgozzuk, de mindig megpróbáljuk azokat 6-10 munkanapon belül eljuttatni.
Ausztriába is elküldik a névjegy matricákat?
- igen, matricáinkat egész Európa területére küldünk, ez esetben a postaköltség felára 499Ft.
Küldhet nekem megrendelést utánvéttel?
- sajnos, a nem kiváltott csomagok rossz tapasztalatai után az utánvételi lehetőséget már nem preferáljuk.
Hogy áll az én megrendelésem – Dínó kép Miško névvel?
- arra kérjük Önöket minden alkalommal, hogy a megrendelési számot tüntessék fel, mivel csak azzal tudjuk beazonosítani és nem összetéveszteni más ügyfelünkével a megrendelését.
Milyen különbség van a ruhacímkék és az univerzális névjegy címkék között?
- semmilyen, mert a címkék ugyanarra az anyagra vannak nyomtatva, csak azért, hogy megkönnyítsük a Google-ban történő keresést, 2 termék alatt jelöltük meg őket.
Lehet a névjegy címkén a saját fényképem, amelyet beküldök?
- sajnos nem lehetséges, a rendszer teljesen be van programozva, címkékre csak a feltüntetett ikon/képek közül lehet választani, amelyeket a weboldalunkon talál. Saját képet csak az iskolai szelfi névjegy címkékbe helyezhet.
Vannak a kínálatban vasalócímkék is?
- a vasalócímkék gyártását több rossz tapasztalat hatására kizártuk a kínálatból – vasalóval való igényesebb alkalmazás (a ruhanemű darabok kiégetése vasalás során)
Az utolsó lépésben online fizetéskor kiesett az egész oldal, kérem, mit tegyek?
- ha a megrendelést az utolsó lépésben veszítette el, ahol a rendszer arra kérte, hogy írja le az adatokat a fizetési/hitelkártyáról, akkor semmi baj nincs, mert a ki nem fizetett megrendelése megjelent nálunk a rendszerben. Ha 24 órán belül nem látjuk a befizetést a számlán, azonnal értesítjük e-mailben a fizetéssel kapcsolatos részletekről, és az internetbankon keresztül kifizetheti a megrendelését.
Megváltoztatható a szöveg-forma-kép a névjegy címkén, amelyet az xxxxxxxx számú megrendelésben készítettem?
- sajnos technikai okokból ez már nem lehetséges, mivel az áru méretre készült, ezért ez félreértéshez vezethet. Csak akkor lehetséges, ha még nem fizetett a megrendelésért, így újból létrehozhatja a kívánt szöveg-forma-kép címkéjét.