A "PUTMYNAME" internetes áruházban történő vásárlás korlátozás nélkül fizikai és jogi személyek által is megvalósítható, feltéve, hogy megfelelnek az általános szerződési feltételeknek. Az áru megrendelésével az ügyfél beleegyezik ezeknek az ÁSZF-nek.
Alapinformációk az eladóról: MY NAME s.r.o., Mgr. Peter Kulich, Bartoškova 7, 831 04 Bratislava, Szlovákia, EU adószám: SK2120366974.
Az euróban kiállított ÁFÁ-s számlát kérés alapján elküldjük Önnek elektronikusan a mail@putmyname.hu címre.
Áru: Az internetes áruházban található termékek www.putmyname.hu.
Nem készpénzes fizetési számlaszám: SK91 1100 0000 0029 4002 7253
Számla sorszám: rendelési szám.
Banki kapcsolat: TB
Áfafizetésre kötelezett Adóalany
Kapcsolat az E-Shoppal: e-mail: info@putmyname.hu
RENDELÉS MÓDJA
A vevők rendelhetnek minden olyan árut, amely elérhető az internetes áruházban www.putmyname.hu.
Az áru megrendelhető a rendelés kitöltésével az online internetes áruházban.
Termékek megrendelhetők
Miután beérkezett hozzánk a megrendelése, azonnal küldünk önnek egy visszaigazoló e-mailt, amelyben részletes információkat tartalmaz az Ön áruiról, szállításáról és arról, hogy az eladó visszaigazolja az árurendelést.
A megrendelés kötelező, mivel az árut csak az adott konkrét rendelés alapján importáljuk. A minden megrendelés törlését a vevő köteles írásban értesíteni e-mailben azonnal a megrendelés elküldése után. A megrendelés elküldésével a vevő elfogadja a kereskedelmi feltételeket. A jelen szerződés tárgya a szerződés 7. §. 6. cikk c) számú törvény; 102/2014 Z. z. akkor nem vonhatja vissza rendelését, mert az adott áru csak az ön használatára készült el, és a terméket gyártása után már nem lehet tovább értékesíteni. A megrendelés visszaigazolásakor üzleti kapcsolat alakul ki a vevő és az eladó között. A Vevő vállalja, hogy a megrendelt és szállított árut a teljes vételáron kifizeti, beleértve a szállítási költségeket, az alkalmazandó üzleti feltételeknek megfelelően fizetni fogja. A megrendelés megerősítésével a vevő igazolja az adatok helyességét és pontosságát.
Ha 48 órán belül nem kap nyugtát e-mailben, vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben.
ALTERNATÍv ELLENTÉTEK MEGOLDÁSI MÓDJAI
Kedves fogyasztó, ha úgy gondolja, hogy megsértettük jogait, vagy nem elégedettek azzal, ahogy rendeztük a reklamációját, a jogorvoslati kérelmét küldje el nekünk az email címünkre: info@putmyname.hu.
Amennyiben erre a kérvényére nemlegesen válaszolunk, vagy az elküldött e-mail címre történő elküldésétől számított 30 napon belül nem válaszolunk, vagy nem lesznek elégedettek a megoldásunkkal, akkor a módosított törvény sz. 102/2014. az alternatív vitarendezésről, joga van a viták rendezésének alternatív (bíróságon kívüli) módjára a 391/2015 sz. Törvény alapján. A javaslatát a 391/2015 Zz. Törvény 12. §-ában meghatározott módon teheti meg. Az űrlapon javaslatot tehet, amelynek sablonja elérhető az érintett minisztérium honlapján és bármely alternatív vitarendezési egységben.Az ADR-szervezetek 2010. december 10-i listája itt található: http://www.mhsr.sk/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov/146987s. A fogyasztónak joga van megválasztani az alternatív fogyasztói vitarendezési formát.
A Szlovák Kereskedelmi Ellenőrzés elektronikus formában történő benyújtásának címe: ars@soi.sk.
Az Alternatív Vitarendezési Testület elutasíthatja a fogyasztó javaslatát, pl.
A fogyasztó panaszt tehet az RSO Alternative Dispute Resolution platformon keresztül is, amely online elérhető a következő címen:
A panaszt az EU-ban székhellyel rendelkező fogyasztó nyújtja be.Az alternatív vitarendezési költségekkel járó költségeket a jogvita minden egyes fele külön viseli, a visszatérítés lehetőségének hiányában.A "PUTMYNAME" internetes áruházban történő vásárlás korlátozás nélkül fizikai és jogi személyek által is megvalósítható, feltéve, hogy megfelelnek ezeknek az általános szerződési feltételeknek.
Bármely olyan követelést, amelyet az ön megegyezésével és az alkalmazandó jogszabályokkal összhangban van, elintézünk. Az eladó kötelezi a vevőt arra, hogy a megrendelt megrendelés napján érvényben lévő áron, a Szlovák Köztársaság területén érvényes előírásoknak és minőségi előírásoknak megfelelő áron szállítsa az árut.
A jótállási feltételeket a Polgári Törvénykönyv rendelkezései szabályozzák. A jótállás időtartama 24 hónap, kivéve, ha egy adott tétel másként rendelkezik, és a vevőnek az áru átvételének napján kezdődik. A garancia időtartama meghosszabbodik, amikor a vevő nem tudta felhasználni az árut az áru javítására. Új árucikkek cseréje esetén a vevő olyan okmányt kap, amelyen a kicserélt áru lesz feltüntetve. Ebben az esetben az új jótállási időszak az áru átvételének napjától kezdődik. A jótállás az áru károsodása miatt nem megfelelő használat, helytelen beszerelés, alkalmatlan körülmények között történő használat, természetes esemény miatt bekövetkezett károk miatt jön létre.
Az eladó felelős azért, hogy az árukat a vevő rendelkezésére bocsássák. Azok számára, akik alacsonyabb áron értékesítenek, nem felelősek olyan hibákért, amelyekért alacsonyabb árat tárgyaltak.
Az eladó nem felelős a hibákért és a vevőért:
A REKLAMÁCIÓ IGÉNYLÉSE
Ön igényelheti az áru megreklamálását:
A panaszoknak a következőket kell tartalmazniuk:
Ha a panasz nem tartalmazza a fentiek mindegyikét, a reklamációs részleg nem fog tudni foglalkozni ezzel az állítással, és ennek következtében nem találja helyénvalónak, és az ügyfél lemond a kártérítésre való jogosultságáról.
Ha kereset érkezik, a vevő felveszi a kapcsolatot egy olyan munkavállalóval, aki értékeli a követelés jogosultságát. A panaszokat a megfelelő vizsgálatot követően azonnal, összetett esetekben a panasz kézhezvételétől számított 30 munkanapon belül határozza meg.
Ha a címkézési eljárást nem tartották be, akkor nem lehet termékpanaszkérést tenni, mert a követelés automatikusan érvénytelennek minősül, mivel a megfelelő címkézési eljárást nem tartották be.
JOG A TERMÉK VISSZATÉRÉSÉRE
A jelen szerződés tárgya a szerződés 7. §. 6. cikk c) számú törvény; 102/2014 Z. z. akkor nem vonhatja vissza, mert az árukat csak az ön fogyasztására hozták létre, és a terméket már nem gyártják eladásra. A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy ez a 14 napos visszatérési idő nem használható fel erre az online értékesítésre anélkül, hogy okot adna. Minden termékünk egyedi (egyedi)!